۹ روش کسب CTR های بالاتر از گوگل در وردپرس
محتوای خوبی که از نظر بازدیدکنندگان ارزش خواندن دارند در گوگل رتبه بندی و صاحب امتیاز می شود. اما گاهی محتوای سایت ما مناسب است ولی به میزان کافی از آن بازدید نشده! پس چاره چیست؟
در اینجا ترفندهایی برای افزایش click throughs rate یا کسب CTR های بالاتر در وردپرس و جلب توجه موتورهای جستجو وجود دارد
یک روش عالی برای بیشتر دیده شدن، اعمال تنظیمات درست SEO با استفاده از پلاگین مربوط به سئوی WordPress است. اما این کار فقط اولین قدم در کسب CTR های بالاتر در وردپرس است و گام های دیگری برای جلب توجه موتور جستجو نیاز است. در ادامه ۹ تکنیک جالب را برای افزایش ترافیک سایت ورپرسی معرفی میکنیم.
همیشه در نظر داشته باشید که این ترفندها نمیتوانند نرخ کلیک محتوای بد را افزایش دهند یا میزان بازدید مطالب ضعیف را بهبود ببخشند. پس در اولین وهله به محتوای خوب برای افزایش ترافیک نیازداریم استفاده از این موارد در کنار تحریر مطالب مناسب اثربخش خواهدبود.
کسب CTR های بالاتر در وردپرس
یک روش عالی برای بیشتر دیده شدن، اعمال تنظیمات درست SEO با استفاده از پلاگین مربوط به سئوی WordPress است. اما این کار فقط اولین قدم در کسب CTR های بالاتر در وردپرس است و گام های دیگری برای جلب توجه موتور جستجو نیاز است. در ادامه ۹ تکنیک جالب را برای افزایش ترافیک سایت ورپرسی معرفی میکنیم.
همیشه در نظر داشته باشید که این ترفندها نمیتوانند نرخ کلیک محتوای بد را افزایش دهند یا میزان بازدید مطالب ضعیف را بهبود ببخشند. پس در اولین وهله به محتوای خوب برای افزایش ترافیک نیازداریم استفاده از این موارد در کنار تحریر مطالب مناسب اثربخش خواهدبود.
۱- طرح بازبینی- ستاره دار کردن محتوا
ریچ اسنیپت گوگل از محتوای بررسی و بازبینی شده پشتیبانی می کند. این گزینه به شما اجازه می دهد تا رتبه و ستاره های خود را در نتایج جستجوی Google نمایش دهید.
در هر بازبینی از یک سیستم تعداد ۱ تا ۵ ستاره امتیاز داده می شود و به مرور این امتیازهای افزایش می یابد. میتوانید از پلاگین های متعددی که در این زمینه طراحی شده اند کمک بگیرید و مطالب خود را ستاره دار کنید. این ستاره ها کمک میکنند تا محتوای شما جذاب و مفیدتر به نظر برسد و گامی است برای کسب CTR های بالاتر در وردپرس!
-
برخی از صاحبان وب سایت و وبلاگ ها ترجیح می دهند مطالب خود را به صورت روزانه نگه دارند تا سایت به عنوان یک آرشیو عمل کند. این قطعا در سایت های خبری عملکرد مناسبی دارد اما وب سایتی با محتوای همیشه سبز، بهتر است تاریخ را به طور کامل حذف کند. نشان داده شده است که با این کار CTR افزایش می یابد، زیرا احتمال دارد کاربرانی محتوای مناسب اما تاریخ قدیمی را نادیده بگیرند.
برای حذف تاریخ در نتایج جستجو دو راه وجو دارد:
- کدهای پوسته خود را ویرایش کنید و به سادگی همه تاریخها را از قالب پست حذف کنید.
- از یک افزونه برای اینکار استفاده کنید.
هر دو گزینه فوق خوب عمل می کنند بنابراین هر انتخاب باید اثر مشابهی داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید: برخی از وب سایت ها که به طور مرتب بروز رسانی میشوند با تاریخ بهتر عمل میکنند اما برای وب سایت هایی که زمان گرا نیستند و دارای مطالب همیشه سبز میباشند حذف تاریخ مناسب است.
۲– اضافه کردن سال در کنار عنوان با کدهای پی اچ پی
با توجه به اینکه سالانه محتواهای جدید تولید و منتشر میشود کاربران نیز جدیدترین و بهترین پلاگین ها / تم ها / محصولات و… مربوط به همان سال را جستجو می کنند. هدف این تحقیقات نوشته های سالانه و یافتن جدیدترین ها است.
در این جا باید از این نکته برای افزایش رنکینگ استفاده کرد یعنی سال را در کنار عنوان خود ذکر کنید. چیزی شبیه “بهترین تم های وردپرس در سال ۲۰۱۷″. که خود یکی از بهترین راه های کسب CTR های بالاتر در وردپرس است.
هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد. این نتیجه آماده سازی است،
کار سخت و یادگیری از شکست.
توجه: به یاد داشته باشید که محتوای عالی همیشه اولین گام است. اولین وظیفه شما این است که محتوای مناسب و درست بنویسید که خوانندگان را نگه دارد.بعد از آن می توانید این تکنیک ها را اجرا و CTR ها را افزایش دهید.